VILLA FAMILY DAY SELANGOR(Bungalow Banyak Bilik Ada Private Pool)

VILLA FAMILY DAY SELANGOR(Bungalow Banyak Bilik Ada Private Pool)

villa family day selangor

Kepada anda yang merancang ingin membuat family day di negeri selangor, semestinya anda ingin mencari tempat private dan mempunyai kolam mandi untuk anak-anak. Disini kami akan kongsikan kepada anda senarai villa yang sesuai unuk family day di negeri Selangor, semoga membantu.

 

SENARAI VILLA FAMILY DAY DI SELANGOR

Berikut adalah beberapa villa popular di Selangor yang sesuai untuk keluarga iaitu:

NAMA VILLALOKASIKETERANGAN
Nouri Glass VillaLot 3488, Jalan Sungai Congkak, Kampung Padang, 43100 Hulu Langat, SelangorTerdapat private pool dilengkapi pelbagai kemudahan untuk pengunjung yang datang seperti 7 bilik tidur, 8 bilik mandi, kolam renang, 1 jakuzi, 2 sungai alam, WiFi, dapur lengkap, dan set BBQ. Mereka yang ingin melihat movie bersama keluarga.
D Bridge Villa PutrajayaPresint 8, 62250 PutrajayaD’Bridge Villa Putrajaya adalah banglo mewah 3 tingkat yang dilengkapi dengan kemudahan kolam renang (private pool). Penginapan homestay ini dapat melihat pemandangan indah di tepi tasik di mana anda dan keluarga boleh berehat dan menenangkan minda anda.
D’hafiz Harmony HomestayLot 1122, Jalan Ros Biru, Parit 6 Barat, Kampung Tebok Pulai, 45300 Sungai Besar, SelangorTerdapat private pool dan terletak di kawasan kebun sawit yang dipenuhi dengan alam semulajadi memberikan ketenangan dan harmoni sambil menghirup udara segar.
Anjung Dahlia, BantingLot 3887, Jalan Dahlia 1, Kampung Sungai Kelambu, 42700 Banting, SelangorPercutian anda pasti seronok dan best dengan dapat mengambil udara segar serta dilengkapi dengan private pool membolehkan anak-anak mandi manda dengan riang.Jangan lepaskan peluang untuk menikmati keindahan ini.
Aqilee Agro Farm ResortLot 2627, Jln Hulu Langat, Batu 19, 43100 Kuala Perdik, SelangorTerdapat private pool dan menyediakan pelbagai permainan yang menarik seperti Kolam renang ,memancing Ikan (Rm 10 1kg) , Free ikan 4kg utk bbq , aktiviti berkayak , berbasikal , ping-pong , badminton dan sebagainya.
Gerimis Senja VillaBatu 17 3/4, Kampung Dusun Tua, 43100, SelangorBanyak kemudahan yang disediakan di homestay ini antaranya ialah mesin basuh, televisyen dengan saluran Astro, tempat yang sesuai untuk membakar bbq, arang untuk bakar bbq, alat kelengkapan bbq, kolam peribadi, set lengkap dapur, set lengkap bilik tidur, meja tenis untuk aktiviti keluarga dan permainan carrom untuk mengisi masa lapang.
D’ Merbau HomestayLot 1131, Lorong 3, Kampong Merbau Sempak,, 47000 Sungai Buloh, SelangorTerdapat private pool dan menawarkan 4 buah rumah (landed & fully aircond) terletak di bawah satu bumbung yang mempunyai 6 buah bilik.
Sharaleil Pool Homestay 2483, Jalan Surada 8/24, Seksyen 8, 43000 Kajang, SelangorTerletak di Bandar Baru Bangi dan sini dilengkapi dengan 7 bilik tidur yang mempunyai penghawa dingin dan bilik mandi en suite yang menghadap ke kolam renang peribadi. Kapasiti untuk vila satu ialah seramai 20 orang dan kapasiti untuk vila dua ialah hanya seramai 6 orang
Homestay Inap Desa Pinggiran Putra66, Jalan Pinggiran Putra 5/6, Desa Pingggiran Putra, 43000 Kajang, SelangorTerdapat private pool dan terletak berhampiran dengan Putrajaya. Homestay ini juga menawarkan pelbagai kemudahan untuk pengunjung serta dilengkapi dengan peralatan dapur dan boleh melakukan aktiviti bbq bersama keluarga. Kolam renang secara privasi mesra untuk kanak-kanak bersuka riang.
The kabinJalan Haji Zainal, Jeram, 45800 Jeram, SelangorTerdapat private pool dan pelbagai fasiliti menarik yang disediakan di sini antaranya terdapat pusat karaoke, kolam renang, tempat barbeku, taman permainan untuk kanak-kanak, basikal dan kayak untuk aktiviti riadah.
Villa dezaliraNo 12 & 14, Lot 4043, Lorong Sarkawi, Kampung Jln Kebun, 40460 Shah Alam, Selangorkemudahan percuma yang ditawarkan di sini ialah Wi-Fi, peralatan bbq, halaman belakang yang luas untuk bakar bbq, kemudahan dobi dan kolam renang di luar  dengan air pancut.
Woodhouse RetreatWoodhouse Retreat merupakan homestay selanggor dengan private pool yang menjadi tumpuan kerana kelihatan sungguh ekslusif sekali dan reka bentuk yang dibina amat menarik serta unik. pelbagai kemudahan yang ditawarkan untuk anda semua.

Rujukan: Facebook rasmi Pakej Percutian

ARTIKEL LAIN:

Leave a Comment