BARANG PERALATAN DAPUR UNTUK ISTERI (Pilihan Hadiah Yang Praktikal)

BARANG PERALATAN DAPUR UNTUK ISTERI (Pilihan Hadiah Yang Praktikal)

BARANG PERALATAN DAPUR

Kepada anda yang ingin memberikan penghargaan kepada bagi wanita yang berberanan sebagai isteri dan ibu yang menguruskan rumahtangga adalah memiliki peralatan dapur moden yang lengkap di rumah. Disini kami akan kongsikan kepada anda peralatan dapur yang seusai dijadikan hadiah, semoga membantu.

 

APA KELEBIHAN BARANG PERALATANDAPUR SEBAGAI HADIAH?

Pada masa kini barang peralatan dapur ini sudah menjadi satu keperluan bagi wanita kerana membantu meringankan beban kerja seorang suri rumahtangga menguruskan kerja di dapur dengan lebih mudah dan jimat. Sebagai seorang lelaki hendaklah menyediakan kelengkapan peralatan dapur moden untuk memudahkan kerja dapur harian isteri atau ibu anda setiap hari.

 

JENIS BARANG PERALATAN DAPUR SESUAI UNTUK HADIAH

Berikut adalah merupakan antara jenis barangan peralatan dapur yang sesuai untuk anda jadikan hadiah iaitu

JENIS PERALATANDAPURKEGUNAAN
Rak DapurRak atau kabinet dapur dapat memberikan kekemasan bagi menyimpan pinggan, cawan, mangkuk, kuali, periuk belanga dan sebagainya.
Tempat Gantung Peralatan DapurRak ini boleh digantungkan di dinding yang boleh dipasang tempat gantung yang pelbagai saiz dan keperluan. Ia juga dapat menjimatkan ruang dapur anda
Rak Pinggan SinkiSebaiknya yang jenis anda boleh merentang di sinki, jadi air daripada pinggan, mangkuk, cawan dan segala macam yang nak dikeringkan boleh terus mengalir masuk dalam sinki.
Tudung Saji BertingkatTudung saji bertingkat ini dapat menjimatkan ruang dan terdapat juga yang boleh panaskan makanan sekali. Tudung saji bertingkat yang ada fungsi pemanasan supaya juadah masih panas dan sedap untuk dimakan.
Papan Pemotong 3-Dalam-1Ia mempunyai aliran built-in berserta pemegang yang diperbuat daripada silikon berkualiti. Fungsinya sebagai papan pemotong, bekas dan penapis diwujudkan dalam satu masa.
Ketuhar / Microwaveketuhar atau microwave safe ini boleh panaskan makandan dari peti sejuk dalam masa beberapa minit sahaja
Penapis AirPenapis air dah jadi macam keperluan dalam rumah kerana bukan setakat air dah ditapis bersih, boleh juga tetapkan suhu.Macam-macam jenama ada di dalam Malaysia ini seperti Coway, Cuckoo, Diamond Classic, Elken Bio Pure K-200 dan banyak lagi
Periuk Tekanan / pressure cookerPeriuk tekanan hari ini sangat memudahkan wanita mencipta dan memasak pelbagai jenis resepi yang menyelerakan dalam masa yang singkat. Pelbagai jenis resepi sedap untuk hidangan keluarga boleh dimasak dengan menggunakan periuk tekanan.
Air FryerAir fryer ni dan jadi macam keperluan barangan dapur macam periuk nasi. Sebabnya, bukan setakat goreng-goreng, air fryer juga boleh masak macam-macam, kena belajar sikit la teknik dan set mode memasak tu.
Pembakar Roti, Pembuat Wafel & SandwichPeralatan ini sangat penting untuk mempelbagaikan hidangan khususnya bagi anak-anak kecil. Pembakar roti dan sandwich memudahkahkan para ibu menyediakan hidangan untuk sarapan pagi, petang dan malam. Dengan hanya satu butang elektrik sahaja, roti bakar, sandwich dan wafel dapat disediakan dalam masa yang singkat

 

ARTIKEL LAIN

SENARAI DAPUR GAS TERBAIK MALAYSIA 2022 (Tahan Calar Mudah Dibersihkan)

1 thought on “BARANG PERALATAN DAPUR UNTUK ISTERI (Pilihan Hadiah Yang Praktikal)”

Leave a Comment