SENARAI HADIAH UNTUK PEREMPUAN ISTERI TEMAN WANITA (Yang Pasti Mereka Suka)

SENARAI HADIAH UNTUK PEREMPUAN ISTERI TEMAN WANITA (Yang Pasti Mereka Suka)

HADIAH UNTUK PEREMPUAN ISTERI

Berikut adalah antara hadiah yang diminati oleh golongan perempuan terutamanya isteri dan teman wanita:

1)            Coklat Dan Bunga

Bunga dan perempuan tidak boleh dipisahkan. Jika mereka diberi bunga, seolah-olah penghargaan yang terbaik yang mereka terima. Kalau coklat berbeza kerana ianya boleh dimakan. Dapat coklat, mereka kenyanglah dengan pemberian anda tersebut.

2)            Jam Tangan

Hadiah untuk perempuan seterusnya adalah jam tangan. Jika anda rasa si dia tidak memakai jam atau jamnya sudah buruk atau rosak, anda boleh hadiahkan ini kepadanya.

3)            Botol Air

Hadiah lain, anda boleh bagi botol air. Mereka boleh gunakan jika mereka pergi ke kelas atau masuk ke tempat kerja. Air sangat diperlukan untuk diri kita bukan sahaja khsus kepada kaum wanita. Anda beli botol air, beri hadiah kepada mereka.

4)            Netflix Gift Card

Hadiah untuk perempuan seterusnya adalah Netflix Gift CardSi dia boleh langgan secara bulanan. Mungkin juga anda boleh tonton bersama bagi menontong siri Netflix kan.

5)            Set Berus Solek

Lama kelamaan berus ini tidak lagi boleh digunakan. Jadi jika anda ganti yang baru, pastinya mereka suka kerana dapat berus solek yang baru dan bersih. Dapatlah mereka make up lagi dengan yakin.

6)            Jam Kesihatan

Sedikit sebanyak akan membantu pasangan anda menjaga kesihatan dan tahu keadaan kesihatannya. Ini menunjukkan kita sangat perihatin kepada kesihatan pasangan kita kan.

7)            Cermin Mata Hitam

Dapatkan rayban atau cermin mata hitam yang sesuai buat si dia. Mereka boleh pakai tika berada di tempat yang panas bagi mengurankan pancaran sinar matahari terus ke mata. Ianya juga sedikit sebanyak memberikan dan menaikkan fesyen bagi kaum perempuan ini.

8)            Purse

Anda juga boleh dapatkan wallet atau purse sebagai hadiah untuk perempuan. Ianya keperluan asas untuk menyimpan kad pengenalan, kad bank, duit dan sebagainya. Hadiahkan mereka purse ini dengan purse yang baru. Pasti mereka suka.

9)            Wireless Earphone

Sekarang dan trending, earphone tidak lagi menggunakan kable iaitu hanya guna wireless earphone sahaja. Di pasaran banyak sahaja jenis wireless earphone yang berbaloi untuk anda hadiahkan kepada kaum perempuan.

10)          Fancy Phone Case

Setiap orang sudah ada smartphone, nak hadiahkan phone terlalu mahal, apa kata anda beri hadiah untuk perempuan phone case. Secara tidak langsung, smartphone mereka menjadi lebih cantik, lagi-lagi kalau anda hadiahkan jenis fancy phone case. Lagi mereka suka.

11)          Tudung

Tudung dengan perempuan adalah saling melengkapi. Lagi-lagi jika kekasih atau kawan anda seorang hijabist. Boleh dapatkan tudung yang sesuai dengan mereka.

12)          Cincin

Perempuan sebenarnya suka akan perhiasan diri termasuklah cincin. Jika belum mampu sarungkan cincin emas perkahwinan atau pertunangan, dapatkan cincin yang menarik dan cantik jika dipakai dijari si gadis. Cincin jug mungkin antara pilihan yang terbaik untuk anda jadikan sebagai hadiah kepada si dia.

13)          Kasut

Kasut pastinya digunakan setiap hari bagi bergerak daripada satu tempat ke satu tempat. Ianya penting bagi kita dan bagi si dia kerena ianya juga keperluan harian yang perlu digunakan. Hadiah ini juga sesuai untuk anda dapatkan dan hadiahkan kepada kekasih atau kawan anda tersebut.

14)          Handbag

Sekarang ini tidak kira lapisan umur, budak sekolah pun sudah mula pakai handbag jika mereka keluar bersama kawan-kawan. Ianya lebih mudah untuk isi barangan seperti purse, make-up, handphone dan sebagainya kan.

15)          Make up

Untuk nampak lebih cantik dan menarik bila di khalayak ramai, make up sedikit sebanyak akan memberikan kaum hawa ini keyakinan dengna lebih nampak cantik. Ada yang hanya soft make up, full make up dan sebagainya. Dapatkan hadiah make up ini untuk mengembirakan mereka dan pastinya mereka suka.

16)          Bracelet & Necklace

Barangan aksesori yang lain seperti cincin tadi yang anda boleh hadiah kepada si dia adalah gelang dan rantai atau Bracelet & Necklace ini. Kaum hawa ini sangat suka kepada aksesori dan mereka juga boleh memakainya, kerana barangan tersebut untuk mereka. Anda dapatkan jenis yang sesuai untuk mereka. Nampak lagi cantik la lepas tu.

17)          Earing

Aksesori lain yang anda boleh hadiakan untuk perempuan adalah earing atau subang. Mereka akan nampak lebih feminin jika memakai earing. Perempuan akan memakainya jika ianya dihadiahkan daripada orang yang mereka sayang.

18)          Baju Tidur

Baju tidur juga anda boleh hadiahkan untuk perempuan. Mereka akan memakainya ketika waktu tidur. Anda boleh hadiakan satu set terus iaitu baju dan seluar. Pastinya mereka akan lebih selesa tidur dengan pakaian sedemikian.

19)          Perfume

Perempuan ini kalau boleh sentiasa ingin berada di dalam keadaan wangi. Tapi sebenarnya semua orang pun begitu. Jadi anda bolehlah bagi hadiah untuk perempuan sebuah perfume kesukaanya. Nanti pun pasangan anda sentiasa dalam keadaan wangi jika bersama anda.

Kepada golongan lelaki, yang pastinya hadiah yang anda berikan kepada perempuan terutaman isteri dan teman wanita ini amatlah bermakna berdasarkan kemampuan anda

 

ARTIKEL LAIN

CARA BOOKING TEMPAH HOTEL MURAH 2022 (Guna Trivago Agoda & Booking.com)

 

Leave a Comment